05 januari 2010

Mitt nyårsfirande.

Nu är det även min tur att skriva lite om mitt nyårsfirande. Vaknade runt nio tiden hemma hos Jocke (jäklar vad bra jag sover i den sängen). Någon gång mellan elva och tolv började vi röra oss mot Tranemo, till ett hus mitt ute i ingenstans (ungefär som jag bor). Innan dess mellanlandade vi på MAX i Värnamo för att inta lite fast föda.

Vi var framme i Tranemo vid fyra tiden och den första flaskan knäpptes. Jag var ganska stel och blyg till en början tror jag, kände ingen annan än Jocke. Men efter några cider släppte det och jag var mig själv igen och pratade med de flesta.


Nicklas var den första att däcka, han hamnade på en hög madrasser under trappan, inte ens ett gäng vilda barn kunde väcka honom. Efter lite bastu (även jag bastade) hamnade även Jocke på madrasshögen och Jani i soffan. 
Var bara en av de tre som var uppe till tolvslaget...

Jag pratade väldigt mycket med John, sjukt trevlig kille. Det roligaste av allt var att han pratade engelska och jag svarade på Svenska. Han förstod Svenska men pratade hellre Engelska. 


Kom i säng runt fyratiden på morgonen. en sak har jag lärt mig och det är att om jag någon gång skaffar barn (just nu är det inte spec. troligt) ska jag lämna bort dom dagar som julafton, juldagen, Nyårsafton, nyårsdagen, midsommar och ja.. Ni förstår poängen i det hela hoppas jag. Dom var uppe vid sju och började föra oljud. Inte nog med det så började en av dom gråta under natten, så ingen riktig sömn blev det heller.






Jocke och Nicklas


Nicklas och en massa barn.



Ingen kommentar



Vissa delar av de som var där.




John och Jocke



Jag, dagen efter. Jag är nästan inte med på några bilder då jag mestadels höll i kameran.



Jani, dagen efter

0 kommentarer: