13 januari 2010

Torsdag

Sitter nu i Emmaboda och väntar på att ägaren till lägenheten ska sluta jobba. Men det borde vara på gång snart.

Idag har jag vart på sjukan och där tömde dom som vanligt mig på blod, 6 rör.. Efter det tog jag hissen upp till nästa våning där Ylva stod och väntade på mig för att få indroducera mig i gymmet. Gick igenom maskinerna och sedan visade hon massagestolen och den var skit cool. Ingen sådan där vanlig tråkig stol som maserar endast ryggen. Utan här snackar vi för hela kroppen. Blev en 30-40 minuter där innan jag var tvungen att gå för att bussen gick.
På bussen mötte jag Malin, sjukt länge sedan jag snackade med henne. Var riktigt skoj att få snacka med henne igen, hon e tuff.
Blev byte till tåg i Kalmar för vidare färd mot Nybro där jag först mötte upp Malena som skulle köpa mig Religionsbok och är man i nybro så är potatismos på City köket det ända rätta. Så även denna gång mellan landade jag där i väntan på att bussen till Emmaboda skulle gå. Satte mig även en stund på biblan för att läsa lite, hittade någon gammal KP då jag inte orkade dra fram boken jag hade i väskan.

Och nu sitter jag här i Emmaboda, har nyss vart nere på Coop och handlat blannevann, cigg och godis. Åt dock tre bitar innan jag tröttnade på det. Jag är mer en chipsmänniska.


1 kommentarer:

Unknown sa...

Tycker att du fortfarande har fel dag här ;)