18 januari 2010

Kalmar Äventyrsbad.


I Onsdags tog jag bussen in till Emmaboda för att bo hos Jocke några nätter då jag inte hade möjlighet att träffa honom under helgen (vi skulle båda iväg på olika håll). Han hade eftermiddags vecka, så på Torsdagen lånade jag hans bil. Kan lugnt säga att det var en upplevelse, jag hör inte till de som kör automat dagligen. Men jag måste ändå säga att jag klarade mig ganska bra, hade lite problem med att hitta backen först. Men så småningom hittade jag även den.
Hur som... åkte då in till Kalmar för att möta upp Stina och Ac. Badhuset var inplanerat och jag var laddad som få. Jag älskar verkligen vatten, kommer tillbaka till fem års ålder och gör allt förutom att seriöst simma fram och tillbaka. Vatten är till för att lekas i!
Jag ägde i vattenrutschkanan, men sög på det där med att simma längder och sitta och mysa i en varm bubbelpool. Jag var på lekhumör.

Gjorde mig en Batman-dräkt redan i omklädningsrummet, folk måste funderat när jag sprang runt med ett badlakan runt halsen.


1 kommentarer:

Unknown sa...

Absolut ta du den bilden, den kommer ändå läggas ut på hemsidan snart :-)Kram Linda