29 januari 2010

Lägenhet.

Nu har jag missat det här med uppdateringen tror jag. Det har hänt väldigt mycket i mitt liv på en väldigt kort tid.
Efter några ordentliga funderingar på det här med att resa så beslutade jag mig för att vänta lite med det. Just nu orkar jag inte med den planeringen det kräver, speciellt inte då jag ville åka utan att planera överdrivet mycket.
Så efter lite överläggningar med mammie kom vi fram till att det här med lägenhet är en bra grej. Gick då dagen efter in på "Bo på Öland" och frågade vad de hade för några hyresrätter (är ute efter en 1:a eller en 2:a). Det visade sig då att de hade en 2:a på 65kvm en etagelägenhet.
Igår var mamma och jag inne och kollade på 2:an och jag måste säga som så, jag är helt kär. Trodde inte att det fanns så fina och fräscha lägenheter i den här staden. Jäklar vad fin den är, jag har till på tisdag att bestämma mig för om jag vill ha den eller ej. Den är i dyraste laget, men jag kan klara det om jag verkligen vill och det är det här jag vill nu. Jag vill flytta hemifrån (igen), bo själv, tjäna mina egna pengar och ja, få leva mitt egna liv.
Just nu går det mesta för att jag ska ta den. Men jag ska fundera någon dag till och se så jag verkligen har råd med den.

0 kommentarer: