01 december 2009

1 December.

Jag ska strax ge mig ut och röra lite på mig. Måste se till att komma igång igen, Nu börjar jag komma in i jobbet så nu borde jag inte bli riktigt lika trött av det som tidigare. Så idag ska jag ge mig ut på en långtur med Mitzhi är planen.
Efter det ska jag se om mamma kan hjälpa mig att färga håret innan jobbet. Börjar sedan jobba 15.30 slutar 20.30 ikväll sedan. Tror jag får gå på gula sidan även ikväll då det är en tjej på den sidan som jag jobbar för idag.

Idag är det 1/12 och julkalendern har börjat. Nu råkade jag oturligt nog missa första avsnittet, men det känns inte som att det gör så mycket. Tycker att julkalendrarna har gått utför allt mer på senare år.
Mina favoriter är:

Sunes Jul 1991


Mysteriet på Greveholm 1996


Håll huvudet kallt 1994


Tomtemaskinen 1993


Jul i Kapernaum 1995

0 kommentarer: