17 december 2009

Sviktande bls igårkväll.

Vaknade i okej tid i morse (om man tänker på att jag inte kom i säng fören halv fyra). Låg och stirrade ut i säkert en timme och funderade på vart tusan solen hade tagit vägen. Jag var helt säker på att det var Juli och strålande sol ute. Sedan satte jag mig och tittade ut och blev riktigt deprimerad när jag såg massa snö =(

Jag ska snart se om jag inte ska ta mig ut och leka i snön med Mitzhi. Fick jätte känningar hela kvällen igår efter att jag vart ute och lekt i snön. Först förstod jag inte riktigt varför, men kom sedan på att det är 6-7h sedan jag var ute och tumlade runt i snön. Jag gick på jobbet och blev bara lägre och lägre. Åt först en banan och en clementin. Det höll i ca 10 minuter, fick då äta nästan ett paket druvsocker och ytterligare en clementin innan jag fick det att sluta. Fick inte ens någon rekyl efter det och då åt jag endå hur mycket som helst.

Ikväll ska jag på julbord på Halltorp med Lions. Ska bli kul, var flera år sedan jag var på ett riktigt julbord. Tror det var Drei Jahreseiten innan de la ner och det är en himlans massa år sedan. Sedan brukar medelåldern på Lions julbord iof vara 70+. Men det ska nog gå bra.

0 kommentarer: