16 december 2009

Idag, onsdag.
Vaknade av ett sms. Ignorerade det sedan pff. Kom det fyra sms till. Nu var jag tvungen att öppna ögonen och kolla vem/vilka som skrev. Först fick jag av världens underbaraste Ellie, saknar dig som tusan gumman. Ska bli underbart att få träffa dig nästa vecka.
Sedan var det något från lite random personer. Mamma som sa att åk inte till Nybro/Emmaboda om du inte absolut måste ikväll (jag har inga planer på att åka dit ikväll då jag ska på julbord i morgon och jobba ikväll).
Jobbar 15.30-20.30 på demensen idag. Ska jobba där lite mer och lära mig den sidan så jag kan börja jobba natt oxå.

Igår var jag inne i Kalmar och fixade den sista julklappen. skönt att ha dte klart innan jul för första gången. Var även inne en sväng på HM och hittade en sjukt het klänning som jag blev enormt sugen på.Ska se om jag kan dra med någon (Stina) och kolla på den på fredag innan jag drar vidare mot Emmaboda/Nybro.



Sedan köpte jag ett paket Ben n Jerrys och åkte hem till världens bästa Stina. Där hade jag jätte trevligt men blev utkörd efter att Danne kommit (då de oxå skulle iväg).

0 kommentarer: