11 december 2009

Fredag 11/12

Fredag morgon. Vaknade inte riktigt lika bra idag.. Klockan halv tio vaknade jag va ett sms från jobbet så nu blev det jobb 13-20.30
Lyckades sedan somna om och plötsligt vaknar jag att kräket (Mitzhi)börjar skälla som besatt. Och kommer då på att "just det, dom slaktar idag". Så utanför står en av mammas jobbarkompisar med familj. Trotts mordhot och arga rop fortsätter helvetet att skälla i ytterligare 20 minuter.
Så jag bestämde mig för att kliva upp och ställa mig i duschen. Hörde då att dom var på väg in så jag slet på mig det som låg närmst. Mina vita shorts, mina inneskor (gröna grodor), fleece tröja och keps. Gud vad dom skrattade åt mig när jag kom ned (okej, mamma stod för skrattet och de konstiga blickarna). Men jag kontrade så fint "Igår hade jag strumpbyxor under oxå". Det valde hon att inte kommentera.

Så nu sitter jag här. Just nu är det Senses Fail - Bite to break skin som strömmar ur högtalarna. Fick hem en toppen lista av en bukare. Är helt fast, så mycket bra musik.

Kanske ska fortsätta på det jag skrev om igår. Gävle. Sitter nu och funderar p om jag ska skicka in anmälan eller inte. Är sjukt sugen på det och hur det än blir så har jag råd i Mars. Skulle vara så sjukt skoj att komma iväg på något sådant.
Lutar därför åt att jag skickar iväg anmälan idag, ska bara snacka med Torsten först.

0 kommentarer: