08 december 2009

Bakat.

Vaknade av ett sms av Stefan vid 09.43 idag. Usch vad grinig jag måste ha verkat då. Nyvaken är det inte alltid så lätt att få ur mig något vettigt. Men efter att lite för sent ha släppt ut hästarna så vaknade jag till och kunde be om ursäkt.
Just nu sitter jag i köket och väntar på att mitt bröd ska bli klart, har 5-6 minuter kvar i ugnen. Hoppas det smakar lika gott som det luktar, för det luktar himmelskt.

Frukost idag blev ett halvt glas oboy och två knäckemackor med leverpastej. Tänkte försöka hinna med att städa mitt rum och att gå en långtur med hunden innan jag måste åka till jobbet, men det borde jag hinna.
Har vart på gång att städa rummet i en vecka nu, det behövs verkligen. Det ser för jävligt ut just nu. Jag kan med ett ord beskriva mitt rum... KAOS.

Nu är brödet klart. Så ska ge mig av på en promenad med Mitzhi nu, hon behöver röra på sig lite ordentligt... Vilket även jag behöver..


1 kommentarer:

Unknown sa...

Sorry söt. Sist gång jag lät bli att höra av mig så vaknade du inte av att det ringde och denna gång väckte istället ett sms. Jag ber om ursäkt.