01 december 2009

Jobb.

Har inte orkat blogga på några dagar. Så jag frå väl ta igen den nu idag, Stina tvingade mig ^^

Det har hänt ganska mycket den senaste veckan. Jag har till en början fått jobb på Strömgården (äldreboende) här i Borgholm. Gock brevid Annelie i tre dagar och jobbar nu den här veckan själv och jag trivs jätte bra. Tycker att det är riktigt skoj att jobba där. Trivs med både de äldre och de jag jobbar ihop med.

Har som mål nu att jobba så mycket jag bara orkar ett tag för att sedan i höst ge mig ut och resa. Vara borta några månader och se världen (Europa till en början). Kanske jobba lite, resa lite till, jobba lite mer. Vi får se vad som händer där. Men resa ska jag hur som.

Jobbade i vart fall 52 timmar förra veckan. Det ger ganska bra med pengar =)


0 kommentarer: