07 december 2009

7/12

Har sovit riktigt dåligt i natt. Vaknat hur många gånger som helt under natten, jag brukar sova så dåligt när jag vet att jag ska upp tidigt och jobba. Men nu hade jag inte ens det att stressa inför.
Hela dagen blir ju förstörd när man inte sover ordentligt *suck*

Idag ska jag först in till Mormor och hjälpa henne att städa ett skåp som hon inte klarar av själv. Efter det ska jag ta mig in till Borgholm och lämna in lite papper på jobbet. Tänkte även se om jag kan få gå bredvid på fler ställen eller om de har mer jobb åt mig.
Måste även åka förbi apoteket och köpa skoskavsplåster, har duktiga skavsår på båda hälarna. Lever just nu i träskor då allt annat smärtar för mycket för att det ska gå.


1 kommentarer:

sanna sa...

sv: 1 vecka? tycker du det är jätte länge?