07 december 2009

My body.

Jag har börjat töja mina hål i öronen. 3mm i vänstra och 2mm i högra än så länge. Ska dock försöka stanna någonstans mellan 6-8mm. Vill ha möjlighet att gå tillbaka till vanliga hål så småningom.



Är i något "total-make-over-stadie". Har börjat göra om både det ena och det andra på min kropp. Jag har gaddat mig, gick åter igen från blond till svart, börjat töja öronen, är lite små sugen på dreds. Och skaffat kängor/stövlar som jag aldrig trodde jag skulle använda.
Enligt vissa går jag mer åt punk hållet nu (jag håller dock inte med, jag anser att jag försöker skapa/hitta något jag trivs i).


Vikten rasar,vilket jag är både nöjd och förvånad över. Låg på 78-79kg när jag flyttade hem. Ligger på 71-72kg nu. Vilket jag iof trivs med. Under 70 är mitt mål, dock har jag ett STORT problem med det. Jag har inte längre några jeans som passar. Och jag lär inte ha råd med några fören i Januari. Det kommer att sluta i joggingbyxor hela vintern. De går i vart fall att knyta i midjan.
Men snart kanske jag kan vara nöjd med min kropp igen. Lite mer muskler och lite mer kondition, sedan är jag nöjd.

0 kommentarer: