13 december 2009

Lucia.

Ligger i sängen med laptopen i knäet. Har House M.D första avsnittet i säsong 1 igång på den stationära. Ibland är det ganska skönt med två datorer.
Idag var planen från början att åka med mamma dit där hon skulle lämna in fårskinnen. Men hon skippade det idag. Så det får bli senare i veckan, om jag inte åker på att köra själv då jag ska till de områderna i slutet av veckan (det lutar i vart fall åt det). Om jag har bil med bensin i vill säga.

I eftermiddag är det lucia i Långöre. Tänkte se om jag kunde få i mig lite käk och åka ner dit om en timme eller två. Lucia kan vara ganska mysigt, speciellt där nere. Sedan har jag jobbat för mycket för att hinna ta mig dit. De gånger jag vart ledig har jag vart så trött i kroppen att jag inte orkat. Sedan har jag haft miljoner att saker att göra här omkring.

Ska se om jag hinner baka ut mina pepparkakor idag oxå. Som saht, degen är sjukt god. Hoppas bara att pepparkakorna blir lika goda.


0 kommentarer: