08 februari 2010

Allmänt.

Jag har vart riktigt duktig med både mat och blodsocker den här veckan (av någon anledning är jag det när jag jobbar).  Har även vart på gymmet två gånger och även en sväng i simhallen (simmade då 35 längder). Man mår så himla bra dagen efter man tränat, jag blir på så mycket bättre humör. Känner mig hel på något sätt.
Sedan blir blodsockret så mycket bättre dagen efter, bara man passar sig och inte får någon känning under natten. Vilket är mycket lätt hänt då bls (i vart fall mitt) sjunker 6h efter träning. Det är då det har som bäst effekt.

Sedan trivs jag med mig själv när jag är aktiv, det är så jag alltid har levt och det är så jag mår bra. Jag trivs verkligen inte med att bara sitta hemma och göra absolut ingenting.
Även om alla behöver sådana dagar ibland, likaså jag.
Har jobbat 43h den här veckan och jag behöver verkligen den här dagen ledig. Ska förbi Emmaboda och gratta Jocke senare ikväll och innan dess mellanlanda i Kalmar, kolla Ikea, Kupan och Förmedlingscentralen för att se om de har några kul möbler till min lägenhet. Tänkte även se om jag hann kolla Ria och Kupan i Nybro när jag ändå åker förbi.

0 kommentarer: