25 februari 2010

Mähä.

Blev en sväng till Kalmar igår kväll oxå då Jocke slutat jobba. Men vi fick inte hem bilen för det då nu på morgonen fick vi låna Danne och Sarahs 240 för att kunna bogsera hem Jockes bil.
Jag börjar bli ganska bra på det där med att bogsera nu måste jag säga, dock var det "roligare" att bogsera biten Kalmar-Emmaboda än vad det var att bogsera Värnamo-Vissefjärda.

Just nu sitter jag på mitt gamla jobb och fördriver tid. Har bara 5-6 liter bensin kvar i bilen och får inte lön fören i morgon så jag har just nu inte råd att tanka. Utan får göra det tidigt i morgon bitti och köra då istället. Han sa att det var okej om jag bodde där även i natt ifall jag inte kunde lösa det på annat sätt.
Är trött som en jäkla gnu efter dålig sömn inatt, men det ordnar sig väl så småningom, hoppas jag i vart fall.

Pratade även med hyresvärden nyss och han ska besiktiga lägenheten i morgon så har jag tur så får jag nyckeln redan i morgon eftermiddag. Dock jobbar jag 13.00-21.30 så vi får se hur det går med det. Annars får jag nyckeln på Måndag, men jag håller tummarna för att det ska gå att lösa så jag kan få dom redan under morgondagen.

1 kommentarer:

emelie sa...

okej men vad skönt när man verkligen känner att livet blir mycket lättare :)

ja men visst är det roligt? ;) härligt att du trivs med dina "verktyg".. :D jag trivs bra med mina jag med :)