26 februari 2010

Fredag.

Blev två inköp när jag var på väg hem och ändå skulle inom Kalmar idag.
Först och främst blev det en sväng på HM medan jag väntade på att Dynamite skulle öppna. På HM hittade jag en t-shirt på barnavdelningen för 49:-. Jag gillade den skarpt och köpte den i storlek 158/164 blev dock till att jobba i den då Gerd ringde och undrade om jag inte kunde börja en halvtimme tidigare idag då det var ont om personal under lunchen. Självklart sa jag ja och lagom då jag slängt på luren så kollade jag klockan och insåg att jag inte hade en suck att hinna hem och hämta nya kläder. Så idag jobbade jag i svarta jeans och den nyinköpta tröjan från HM.


Efter HM gick jag till den butiken som jag egentligen åkte dit för, nämligen Dynamite. Är uppe på 8mm i högerörat nu så min plan var att införskaffa en snygg tummel. Sagt och gjort, jag hittade en som jag dreglat över ganska länge. Funderade i ungefär 2 minuter innan jag bestämde mig för den. Planen var från början att gå upp till 10mm i båda öronen men jag får nog lugna mig med det ett tag i högerörat då det tar illa vid sig var gång jag töjer. Så nu får jag plåga vänster ett tag istället. Är bara uppe på 6mm där.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Visst du har två mm runt skallen men så ser du ut som du gör också :P.

1500 borde räcka mer än väl trots diabetes och gluten. Även om du lär behöva lite tid att upptäcka det.

Tina M sa...

Snyggt det blev.

emelie sa...

snygg t-shirt :)