20 februari 2010

Sjuk, snö, blä

Har knappt sovit något i natt, det är grymt svårt att sova när man inte kan andas. Men nyss när jag var nere för frukost så hittade jag min bästa vän. Nämligen herr nässpray, så nu kan jag andas igen *lycka*

Blodsockret beter sig som hej kom och hjälp mig, har inga värden alls som stämmer idag. Ligger skyhögt och har problem att få ned värdena igen.

Jag har verken råd eller tid med det här. Jag vill jobba, tjäna massa pengar och kunna umgås med folk.

Och för att gnälla lite till så hatar jag snö! Seriöst finns det något värre? GE MIG SOMMAR!

6 kommentarer:

emelie sa...

ja man får verkligen göra det.. idag ska jag spela match, direkt efter matchen hem & duscha & äta middag.. & sen blir det lagfest direkt efter, antar att jag får tänka på det imorgon bitti, att ta mindre insulin..

idag köpte jag en flaska vitt vin, black tower.. 8,5 %.. har oftast gått bra med det vinet :) ska tänka på att käka chips & så under kvällen oxå :) tack för alla tips, det är jättenyttigt att kunna byta erfarenheter med varandra :)

emelie sa...

tacktack :) men usch, du får krya på dig :) och ladda om till nästa fest! :D vad jobbar du med? :)

emelie sa...

nu har jag skrivit ett långt inlägg i min blogg hur det gick dagen efter all fest :)

ja, absolut.. pengar behöver man ;) okej, men vänta tills den dagen du blir sugen på att börja plugga igen :) det tänkte jag göra.. funderar på att plugga till diabetessjuksköterska :)

Unknown sa...

Helt klart är det dig jag inte vill såra. Hittills har jag aldrig medvetet varit ute efter att såra dig.

Så nej jag lär inte redogöra för allt jag tyckte var bra med helgen i nuvarande och fixar jag en ny blogg att skriva av mig om just sådant i så lär du inte kunna snoka reda på den. Den kommer vara extremt anonym isf just för att inte riskera att såra dig!

emelie sa...

ja det är verkligen en svår kombination, men det är bara att testa sig fram :) man vill ju kunna vara ute & festa som andra :D

emelie sa...

ja men det är väl tur det ;).. men man lär sig som sagt :)