01 februari 2010

PartyTime!

Idag har jag fått känna att jag lever. Jäklar vad dålig jag har vart och nu börjar träningsvärken komma fram. Måste sluta med de här akrobatiska övningarna eller så måste jag bli lite smidigare i kroppen.

Dagen började med en jätte känning. Vaknade på 1.2 i bls (ingen hitt), blev till att slänga i sig det som fanns i närheten och precis då ringer de från jobbet och tycker på att jag skulle jobba på förmiddagen (börja om 10 minuter). Det gick verkligen inte, var tvungen att få ordning på bls och sedan hade jag andra planer för dagen.
Blev efter ett tag havregrynsgröt med linfrö och lite rörsocker till frukost.



Sedan fick jag plocka ihop det jag skulle ha med mig till Danne och Sarah. Skulle där innan hämta mina jeans som jag hade glömt hos Mr H tidigare i veckan. Så jag fastnade där några timmar innan jag tillslut blev efterlyst då värdparet började fundera på vart jag tagit vägen.
Så jag fick fixa till mig för att sedan sätta mig i "den gröna faran" och brumma bort till Lillaverke. Det var ganska dött när jag kom dit då allihop satt i soffan och spelade kort, men sedan kom jag och då byttes kortspelet självklart ut till det ända och det rätta fyllespelet, nämligen pyramiden.
Några cider/groggar/öl senare kommer mikrofonerna som vanligt fram, musiken höjs och vi skrålar.
Klockan gick enormt fort, för plötsligt dök Steffo upp och han satt på nattbussen från Kalmar vid två.
Sång och dans blev det, kameran gick varm.