30 oktober 2009

19.9

Varför har jag hela tiden så otroligt konstiga blodsockervärden? Jag vaknade nyss och låg då på 19.9, jag hatar verkligen att vakna så högt. Det förstör på något sätt hel dagen. Jag blir trött, grinig och ja lättretlig. Inte alls skoj.
Sedan tar det någon timme innan det är som det ska igen. Inte alls kul.

Idag har jag väl inga jätte planer, ska försöka ge mig ut på en rejäl tur med Mitzhi annars har jag inget planerat. Mamma tyckte att jag skulle hjälpa till och klippa får, men jag tänkte försöka undvika det. Får är inte riktigt min grej.

Hoppas bara att Ingrid verkligen skrev upp att jag inte ska rida idag och inte heller resten av terminen. Dom har ganska dålig kommunikation på det där stället. Jag har tydligen fem lektioner kvar att rida igen och jag har 10 veckor på mig att göra det.

0 kommentarer: