18 oktober 2009

laser game och utgång


Hade en kanon kul dag igår.
Först blev det bowling tillsammans med farmor, Sofie och Anna. Efter det fick jag skynda mig hem slänga ihop lite kläder att ha med sig för utgång och slänga på sig lite kläder som funkade på laser gamet.
Skulle rotat lite djupare efter ett par svart byxor, dom grå jag hade lös lite väl mycket. men jag blev Top Gun två gånger av tre möjliga. Jag ägde verkligen igår kväll. Så sjukt skoj, dock känner jag av det ganska väl idag då jag har sådan enorm träningsvärk, inte minst i rumpan.
Gänget jag var med (40 taggare) hade bokat bord på Harrys så jag snyltade mig in med dom och hade en sjukt skoj kväll. Träffade mycket trevligt folk.
Tog det lugnt med drickat men hade många erbjudanden om att bli bjuden. Blev lite dans och mycket prat. Hittade en sjukt trevlig karl som jag pratade med en hel del under kvällen.

Blev massa strul senare på kvällen om vart jag skulle bo. Stina lyckades försvinna med någon kille. Och alla som skulle till Öland hade redan åkt så jag fick ringa Stefan. Han offrade sig och kom som ett skott. Han fick en gyrostallrik som tack =)
Pratade mycket om allt och inget med honom idag. Sjukt trevligt, trivs bra i Stefans sällskap =)

1 kommentarer:

Unknown sa...

What can I say. I´m a sucker for pretty girls in need :D