26 oktober 2009

Utekväll i Nybro.

Sjukaste helgen på mycket länge. I Fredags var jag först i stallet och red som vanligt, hoppade Lady och det gick riktigt bra =)
När jag kom hem till Stefan efter stallet hade Jocke kommit. Skulle bli Boboti och ja något modell förfest. Drack massa Gin och massa YH. Ringde taxi och tog oss iväg mot Nybro.

Vi började med att besöka fru automat för att få oss lite kontanter. Jocke har tydligen ingen riktig koll på hur bankautomater fungerar, på 5:e försöket insåg jag att han tryckte på avbryt hela tiden.


Det första som händer inne på Chili är att Jocke får för sig att kittla mig. Han har då hunnit ställa undan sin öl men jag har så fint min cider i handen och ser ingen annan utväg än att hälla den över honom. Fick dock en rejäl varning av vakten då han sa att han skulle hålla ögonen på mig.



Det blev mängder av dricka, mängder av kul människor. Pratade med en hel drös folk. Tror jag kramade Addes mamma ett antal gånger oxå. Blev även ett antal fyllepussar tillsammans med världens bästa Adde <3



Kvällen spårade dock ur lite, men jag hade så sjukt skoj så det finns inte. Så när går vi ut igen??
Känner mig dock ganska blåslagen.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jocke är fan rena stjärnan, eller ja. Kanske snarare ett svart hål förresten :D

Adde sa...

Fyllepussar is the shit! <3