27 oktober 2009

Öland.

Var ute runt Nedra Sandby med hunden. Gick förbi hästarna på vägen hem, Disse kom springande när jag visslade på honom. Snacka om inne sjuk. Tanten kom efter i bra fart hon med.
Blev nästan lite sugen på att sätta igång honom nu i vinter, Skulle vara kul att ha möjligheten att rida om dagarna. Visst han kommer aldrig bli någon topp häst, men man kan ju alltid ut och leka i skogen på honom.

Har suttit en stund och pillat med bloggen. Lär göra om designen ett antal gånger tills dess att jag är nöjd. Får inte till någon snygg header, men det kommer väl. Måste försöka sätta mig med svenskan och webbdesignen någon dag oxå. Har inte ens kollat vad det var jag skulle göra, det är kanske en bra början.

Adde fick mig att börja lyssna på Winnerbäck. Är sjukt sugen på att fixa biljetter tills dess att han spelar i Växjö (december), men jag har verkligen inte råd =(


1 kommentarer:

Unknown sa...

Låter väl som en god idé att sätta igång honom lite. Båda skulle må bra av det :)