17 oktober 2009

Bowling - Laser game - Utgång

Nu har jag vart i Borgholm och fixat p-piller. Ringde Sofie på vägen och hon tyckte att jag skulle följa med henne, Anna och Farmor och bowla. Ringde då farmor och självklart fick jag hänga på. Så klockan tre ska jag ner till Borgholm för andra gången idag och den gången för att bowla. Efter det ska jag ta den hemska gröna bilen och brumma in till Kalmar för ikväll är det laser game och utgång som gäller.
Så det blir mycket idag, men jag ska nog både hinna och orka med allt. Borde iof hjälpa mamma med fåren men det får vi ta i morgon istället.

Sitter nu och funderar på vad tusan man ska ha med sig, Kläder till laser game, kläder till ugång och vanliga kläder att bowla i tror jag det blir. Men frågan är vad man ska ha på sig när man går ut ikväll. Funderar på klänning men frågan är om det inte är lite för kallt för det. Men jag ska spåna vidare =)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Sorry att jag inte kunde hjälpa dig med utrustning.

Unknown sa...

Fan ta dig ;), du fick mig att åka dit med den jäkla utrustningen plus ännu mer ;).

Ha en fin ny vecka.