20 oktober 2009

Var ute och sprang en sväng.

Tog mig ut ett varv runt Nedra Sandby idag oxå. Känner mig faktiskt riktigt duktig, visst jag pallar inte att springa hela rundan, men jag springer en bit, går en bit och springer sedan en bit till. Riktigt kul när man har Mitzhie som sällskap, sedan blir jag så mycket piggare.
Tänkte försöka se om jag orkar mig upp i morgon bitti så jag hinner springa/gå ett varv innan jag drar till skolan.

har prov i excel i morgon och seriöst jag fattar ingenting. Hoppas på att jag kan få möjlighet att skriva om det veckan efter och då kunna be mamma omlite hjälp. Har haft så mycket annat att tänka på den här veckan med flytt och allt.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hoppas du får någon ordning på det.

monia sa...

hej, fin blogg du har :) jag har ett tips till dig, en sida där man samlar poäng och får hem presentkort på skor direkt hem i brevlådan. Alltså GRATIS SKOR :) Låter inte helt fel va? Bli medlem på den här länken och börja samla poäng du också!

http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=15779