23 oktober 2009

Sundbyholm.


Var hemma vid tre i natt. Fick ringa Stefan på vägen så att jag inte skulle somna. Somnade ganska fort när jag väl lagt huvudet på kudden. Vaknade inte fören elva halv tolv idag. Riktigt skönt att få sova ordentligt nu på morgonen.
Sitter nu hemma i Stefans soffa och tittar på ett gammalt avsnitt av Oskyldigt dömd. Gillar den serien, mycket för att Micke P är med men hade nog gillat det ändå.

Hade en riktigt trevlig resa igår. Först upp till Kolmården, där skulle vi försöka hitta bland alla två miljoner vägar. Men tillslut hittade vi. Där lyckades vi bränna lite koppling, luktade mumma hela vägen hem sedan. När vi fått på Rossie (tror det var så hon hette) så skulle vi åka vidare mot E-tuna och Sundbyholm.
Där lämnade vi av russet och fick istället med oss en liten svart shttis hem. Dock tog vi en tripp mot Sundbyholms travbana och även en sväng till Sundbyholms slott där Bonde söker fru spelas in.
Mitt blodsocker var allt annat än bra, hade lite mackor och även en del godis med. Godis fungerar bra som upp piggande när man har långt att köra. Hade istället för de vanliga 30-40 enheterna/dag fått lov att ta lite drygt 70 enheter igår. Men vaknade på ett bra värde (4.4) så jag har inget att klaga på.
Får försöka springa av mig det i veckan sedan.

0 kommentarer: