28 oktober 2009

Shopping

Idag var jag först i skolan och skrev Excel provet. Fick svar på mejlen nu och fick ett G+, det får jag vara nöjd med då jag inte fattade något av det =P
Sedan åkte jag vidare bort till Milla för att umgås med henne en stund och det var sjukt trevligt. Fick med mig en kasse böcker hem.
Tog vägen runt Påryd sedan när jag skulle hem, seriöst. Sjukt rolig väg att köra.

Inne i Kalmar stannade jag till vid baronen. Skulle in på Partaj och kolla om dom hade några kul maskeradkläder. Det blev ett "militär-set" dock tänker jag bara använda mig av byxorna, har tänka ha svarta pumps och vitt linne till =)
Bilder kommer senare.
Var även förbi banken och fixade en ny bankdosa. Det var vid behov då någon hade råkat trampa på min gamla.

1 kommentarer:

Unknown sa...

Militärbyxor, pumps och linne? Har du blivit spritt språngande galen? =D