07 oktober 2009

Ikväll - plugg, stall och mer plugg

Slutar snart för dagen. Ska då hem och försöka få ordning på barnboken jag läser. Måste vara klar med den i morgon, borde även ha skrivit en Essä och en debattartikel innan dess. Men det får vi försöka klämma in i eftermiddag innan stallet.

Ska rida igen min sista missade gång idag. Ska hoppa igen, hoppas lite på att få Poe eller Wagner. Wagner har jag inte hoppat än och Poe gick så sjukt bra senast. Annars hoppar jag gärna Idefix igen, han var lite små kul.
Ska köra hoppningen idag och hoppningen på fredag sedan ska jag fundera över min situation och se om jag vill rida endast dressyr istället. Känns bara som att jag går och trampar på ett och samma ställe just nu. Känns inte som att jag kommer någonstans utan står still på samma ställe och trampar.

Måste försöka hinna laga mat idag med, lutar åt en blomkålsgratäng med isterband. Han en vision om att det ska funka okej smakmässigt. Frukosten består just nu av the och äggmjölk och min kropp klarar inte av ridningen ikväll om jag ska leva på äggmjölk hela dagen. Dock ligger blodsockret kanon när jag lever på det, ligger hur stadigt som helst på 4.6 vilket är superbra.

I morgon ska jag se om jag inte kan ta mig till simhallen och simma några längder. Det vill säga, om jag inte tar mig ut för att springa, vilket jag tvivlar på att jag gör i det här vädret. Regn och rusk.

2 kommentarer:

maria sa...

fin blogg :)

jos sa...

jag har också lyckats dona hem dreamweaver på min dator :) så egentligen borde det inte vara så svart att slänga ihop något lite snabbt, så tommy blir nöjd (;