20 oktober 2009

Tisdag

Ligger i sängen och har precis vaknat.

Idag ska pappa och jag visst in till Kalmar och hämta en skorsten till pannan. Jag åkte visst på att följa med, så det lär ju bli donken bara för det. Pappa fick hem någon reklam igår och satte upp den på väggen för att se hur mamma reagerar sedan när hon kommer hem. Det är en stor bild på en Big Mac.

Adde tyckte att jag skulle hänga med på Chili på Fredag. Fick ett SMS av henne strax efter att jag snackat med Stefan om det. Får se om jag orkar vet inte när jag kommer hem från Kålmården/Eskilstuna än.
Men det skulle vara skoj, en ute kväll i Nybro är något jag aldrig vart med om än. Så det ska jag fundera på =)

2 kommentarer:

Adde sa...

yäää, parteeeey!

Unknown sa...

Utekvällar i Nybro kan bli helt vansinniga. Visserligen har jag inte varit ute där sen jag bodde där men det var mången nätter då man hade väldigt vaga funderingar på hur man hade tagit sig hem.