12 oktober 2009

Turbulent helg.

Hade ställt klockan på nio för att komma upp i tid och få något gjort. Men jag valde att somna om och kanske få något gjort senare. Jag lång länge och funderade på helgen, det har vart en hmm.. hur ska man uttrycka det? Turbulent? Ja det blir nog bra. En turbulent helg känslomässigt. Hade en urmysig kväll med ost och kex på fredagen på lördagen var det fest och det var väl helt okej. Vissa delar kan man plocka bort, då de förstörde söndagen.
Var hemma vid halv ett tiden på söndagen och Stefan och jag sa inte ett ljud till varandra. Jag var arg och krävde att han skulle prata med mig. Visst han var bakis med det struntade jag blankt i. det var inte mitt problem, mitt problem var att jag krävde en förklaring. Jag vet vad som hade hänt om det hade vart mig det handlade om, jag vet hur det hade slutat.
Det tog till sju-åtta tiden innan han behagade/vågade? prata med mig. Vilket gjorde mig mer och mer irriterad.
Dock kändes det lite bättre efter att vi pratat. Dock lär det inte vara färdigpratat.

0 kommentarer: