19 oktober 2009

Måndag


Vaknade med ett blodsocker på 7.9 och det är helt okej. Ska strax ge mig ut och springa en runda med svarta faran tror jag. Behöver verkligen komma i form. Skaffa lite muskler och även lite kondition. Gör ju inget att man har en snygg kropp som man kan vara nöjd med.
Eller ska man kanske ge sig iväg och simma lite då jag ändå ska fika med kusinen senare? Hmm det tåls att tänka på faktiskt. Ska dock försöka hinna med att lägga mig i solariet en stund.

Men har äntligen fått hit den stationära datorn. Fick även med mig högtalarna och lite av varje. Det börjar kännas som ett rum det här nu. Har dock träsmak i häcken av pinnstolen jag för tillfället sitter på. Ska se om jag kan få med mig kontorsstolen (om jag får) nästa gång jag är i Nybro. Ska även försöka få med bordet då det jag har nu är på tok för lågt.

0 kommentarer: