06 mars 2010

1:a dagen i nya lägenheten

Igår tog jag ett stort steg, jag flyttade hemifrån. Jag sitter nu i min alldeles egna fina lägenhet och filurar. Igår började dagen med att jag hämtade en soffa med två tillhörande fåtöljer i Vissefjärda. Fick lite trevlig umgänge för någon timme innan jag åkte vidare hem igen.
Väl i Borgholm fick jag vänta tills mamma slutade då jag inte fick tag på någon annan. Mamma fick hjälpa mig att bära upp soffan och det till lägenheten 2:a våningen utan hiss.
Sedan brummade vi hem och pappa fick hjälpa till med resten, dock saknar jag idag ett köksbord, men det tänkte jag se om jag inte kan hitta något under dagen.

Efter att allt burits in så sprang jag fort ned till bolaget för att köpa en vinare då Malin och Malin skulle komma på besök. Passade även på att gå förbi Tempo och köpa lite basvaror så jag har något att äta under dagen.

Kvällen var sjukt trevlig, har verkligen saknat umgänget med de här brudarna. Det första jag fick höra när Malin kom in i lägenheten var att "den här lägenheten har jag haft ett KK i". Den andra Malins kommentar var "Usch då". Haha, hade en helt underbar kväll igår. Har verkligen saknat umgänget med de här brudarna. Fasen att jag tofflade så, men nu är jag på rätt köl igen.
Humorn var låg, vi pratade om mycket som hänt tidigare. Blandannat den gången Jensen och Malin badade nere vid flytbryggan. Av någon anledning kommer samtalsämnena alltid in på sex när jag är med. Jag vet inte riktigt varför, men ja. Fick många konstiga blickar igår kväll dock även en och annan uppmaning om att kolla upp tummen som jag fortfarande inte har 100% känsel i. Men det tar vi på Måndag om det skulle behövas (tvivlar på det).
Även Tobbe kom förbi en sväng, hur kul som helst att träffa honom igen. Får se till så han inte håller sig nykter nästa gång ;)

0 kommentarer: