23 mars 2010

Städa.

Idag har jag först massa saker att fixa här hemma. Måste packa ihop vad jag ska ha med mig till Gävle och även städa i ordning lite här hemma. Det är så mycket roligare att komma hem till en ren lägenhet än vad det är att komma hem till en stökig.
Sedan ska jag dra mig mot Nybro/Emmaboda, i Nybro ska jag träffa bästaste MIlla en sväng, det var jätte länge sedan sist. Så det är verkligen på tiden.
Ska även se om jag kan få tag i exet så jag kan hämta posten som visst har hamnat i hans brevlåda.

Funderar lite på vad man ska packa med sig, jag har ju en förmåga att överpacka hela tiden och tänkte den här gången försöka att INTE göra det. Men då är frågan lite hur kallt det är där uppåt.

4 kommentarer:

Sanna sa...

vad är celiaki för något ?

Anonym sa...

vad är celiaki för något ?

emelie sa...

yes, det vet jag :) har tydliggjort det nu oxå, tack för tipset :D

Madeleine sa...

Hm.. är inte du Yahilweh?