15 mars 2010

Årsmöte.

Söndagen innebar först jobb sedan årsmöte med Diabetesföreningen Kalmar - Öland omnejd. Slutade jobba vid 12.00 klockan 12.35 var Thorsten och hans fru här för att hämta upp mig. Så nu mera sitter jag som suppleant tillsammans med tre andra. Jag är en av få (om inte den enda?) som är under 40 i den här styrelsen.

Jag sitter även med i Barn-föräldrar-ungdoms kommitté. Fråga mig inte mer än så, men även Rikard fick kliva in där så jag hoppas att han har bättre koll än vad jag har för jag har noll koll på den här posten.  (oj, onödigt lång mening kanske)
Vet inte om dom denna gång sa så mycket kul. Men jag räknar med att det blir bättre till nästa gång.

1 kommentarer:

Rikard sa...

Tror inte jag har så stor koll ärligt. Har ingen aning om vad som förväntas av oss, vad vi ska göra, vad det innebär att sitta i sektionen. Men med lite tid kanske det ges