21 mars 2010

9B - Dags igen?

Två stora glas kaffe och massa glass senare. Snart är filmen slut, blev Män som hatar kvinnor.
Om en timme ska jag vara tillbaka på jobbet igen, morgonen gick smärtfritt. Det är riktigt trevligt så länge man jobbar med rätt personer och det har jag gjort under förmiddagen.
Hoppas att eftermiddagen går lika bra.

Förra fredagen skickade Malin och jag ett PM till Clas över Facebook, vi tyckte att det var dags för en återträff. Fick för någon dag sedan svar och passade då på att skapa en grupp på Fb för de som tillhör klassen, så nu hoppas vi på att vi kan få ihop något till sommaren.
Skulle va sjukt skoj att se vad alla hittar på nu för tiden. Jag har koll på Malin, Malin, Jensen och det gänget. Men annars har jag inte så stor koll.
Vi tjejer har en titel att försvara och jag fick genom Malin reda på att Frida har vandringspokalen som förvisso måste ha gått ut för flera år sedan. Men den ska ändå inte ätas.

0 kommentarer: