22 mars 2010

Stress.

Vaknade 30 minuter innan klockan. Men det gör kanske inte så mycket, då hinner jag med det jag ska göra. Duscha, äta och ha mig innan jag ska vara på hälsocentralen vid 8.20

Det var ganska lugnt på jobbet igår kväll, hade dock lite små panik då jag 10 minuter innan jag skulle börja tog ett blodsocker. Insåg då att inom närmsta timmen kommer jag få en brakkänning som jag inte kommer kunna ta mig ur själv om jag inte kastar i mig något. Hade absolut inget som jag kunde höja blodsockret med hemma, så jag fick kasta mig i bilen och stressa upp till Statoil (macken gick fortare n att stå i kö på tex. Ica). Köpte en banan och två förp. druvsocker kastade i mig bananen och halva paketet druvsocker på väg till jobbet.
Åt lite risgrynsgröt på jobbet sedan för att kunna stabilisera det lite i vart fall. Visst, risgrynsgröt är kanske inte det bästa, men det var det enda som jag kunde äta.

Sedan när jag slutade 20.30 så gick jag som vanligt hem. Väl hemma insåg jag att bilen står kvar på sjukhus parkeringen. Så den får jag hämta nu på morgonen istället. Ska ju ändå dit idag.

1 kommentarer:

Unknown sa...

Tänkte faktiskt ringt dig i morse. Inte för att jag tror att du tror på mig visserligen men ville ha det sagt iaf :P. Dock såg jag detta inlägg då och förstod att du var upptagen :P.

Under helgen har jag dessutom varit upptagen. Jag har inte varit kontaktbar för någon förens typ igår efter buggen. Det är förklaringen till att du och andra inte fått något svar. Så du är INTE dissad, ler.