19 mars 2010

Fredag morgon, Torsdag eftermiddag.

Igår blev det en promenad med Malin urkul att ha sällskap, är inte alls lika kul att promenera själv, även om det oxå behövs ibland. Tänkte se om jag kan ta tag i gymmet sedan när blodsockret gått ned lite. Vaknade nyss på 19.8 den här gången vet jag dock varför och det är för taco-chipsen jag åt igår kväll.
Malin var även ursnäll igår och hjälpte mig att få i lite svart färg i skallen. Trivs så mycket bättre i svart hår än vad jag gör i blond. Ser för snäll ut som blondin.

Sitter och finular på frukost. Ska jag va så seriös så det blir en rotsakspytt igen? Brukar ha Kålrot, Palsternacka, Morot, Halloumi, Mini majs och sedan något kött av något slag. Idag blir det nog Kassler. Till det brukar jag blanda ihop lite Turkisk Yoghurt och salladskrydda. Sjukt god och mäktig frukost. Man håller sig mätt hur länge som helst.

0 kommentarer: