15 mars 2010

Lördag.

Jag vaknade tidigt på lördagen. Hade visst haft igång datorn när jag däckade i sängen och det var 24 minuter kvar på batteriet. Vilket måste tyda på att jag var i säng runt 3 halv fyra.
Vaknade första gången redan vid sju, men var riktigt dålig. Så jag vände mig bara om och somnade efter en stund om. Vaknade åter igen vid nio, fortfarande lika dålig. Men jag kunde inte somna om igen och tur var väl det för jag hade då ett blodsocker på 2.3
Sedan var blodsockret helkonstigt hela dagen, men mycket var pga alkoholen.
Började jobba klockan fyra och jisses, jag var fortfarande inte pigg. Inte fören framemot sex, sju tiden kunde folk börja prata med mig normalt.

1 kommentarer:

emelie sa...

usch låter inte trevligt det där med det låga blodsockret :/ fick du upp det sen då? :) tog du nåt värde innan du gick till sängs? blir du aldrig skraj över att dricka när det blir så knepigt dagen efter?