07 mars 2010

Söndag och sol

Vaknade även idag lite för tidigt. Men jag är pigg, glad och har nyss ätit frukost så nu sitter jag i soffan och tar det lugnt för att sedan ta tag i dagen på allvar.
Funderar på att ge mig ut på en promenad i solen, det är verkligen underbart väder ute. Eller om jag skulle ta bilen och åka över till mamma och pappa för att få med mig ett köksbord hem? Hmm, det tåls att fundera på. Lutar dock åt en promenad och att köksbordet får vänta tills i morgon.

Började igår med LCHF igen, hade toppen värden hela dagen. Den livsstilen (nej det är ingen diet) håller verkligen blodsockret jämt och på en bra nivå. Vaknade idag med ett bra värde på 5.7 det var länge sedan jag vaknade på ett värde under 10. Men nu har jag gjort det två dagar i rad **happy smile**

3 kommentarer:

emelie sa...

vad skönt! :) jag har haft värdens berg- och dalbana med mitt socker men nu börjar det ordna upp sig :) hade nyss 5.8 så jag är happy, fick till & med äta en banan & nån vindruva, mums! :D

Stina sa...

Pulverkaffe min vän, pulverkaffe! :D

Vi får se till att träffa dem snart;)

emelie sa...

låter gott :)