18 mars 2010

Nyklippt.

Igår hade jag en toppen dag med bästaste Malin. Vis 15:00 hämtade jag upp henne och vi brummade in mot Kalmar och Nathalie som skulle få klippa mig. Blev jätte nöjd så i dag ska Malin få kasta i lite färg efter vår promenad. SÅ snart är jag fit for fight för Gävle.

Efter det blev det en sväng på Rusta för inköp av diverse rengöringsmedel, jag skulle även ha köpt en sopborste men blev för snål när den kostade 99:- åkte då vidare till City Gross och där hittade jag en sopborste med skyffel för 39,90:-
På vägen hem svullade vi diverse onyttigheter och samtidigt bestämde vi oss för att dra ned till simhallen och simma några längder på kvällen.
Sagt och gjort strax efter sju stod vi nere vid simhallen i våra vackra bikinisar och simmade för fulla muggar. Vi simmade i 40 minuter innan vi gav upp och satte oss i bastun (bubbelpoolen var upptagen).

Bilden är stulen av Malins Bilddagbok

2 kommentarer:

emelie sa...

nej det gör ju inte det & jag har aldrig varit så nojig förut som jag är nu & jag mår verkligen inte bra utav det :/ är typ rädd för dessa låga värden :/

nej men det gör ju verkligen inte det, helt sjukt att en liten limpa ska kosta 30 kr nästan :/ ja, jag håller med om att det grova är det enda som är gott.. :) oh, det är inte bra.. då får man leta vidare :/ men jag tycker också att det är skitjobbigt :/ speciellt när man också behöver äta på sitt insulin :/ det suger rätt hårt! ja men då håller jag tummarna att hon har några bra ideer :D

xtina sa...

Schnyggt som faen blev det! <3
(den 26:e är det min tur:))