30 mars 2010

Idag ska Doris få börja arbeta.

Nu har jag tagit tag i saken och börjat röja här hemma. Snacka om kaos, hade vänt väskan upp och ned mitt på golvet igår kväll för att få fram mobilladdaren. Nu är i vart fall rummet i hyfsat skick och jag sitter nu i soffan och längtar efter duschen.
Projekt överrösta granne är startat. Vaknade återigen av att nötet spelade piano så det första jag gjorde var att slå igång datorn och koppla in högtalarna, så nu strömmar Pantera, Gren day, remmstain och diverse annan musik ur högtalarna. Jag studsar runt och skrålar för full hals, satte mig precis i soffan och känner att en dusch vore på sin plats. Känns som jag just genom gått ett hårt spinningpass på gymmet.
Men det hindrar inte, blir dusch sedan tänkte jag ringa mormor så jag tar mig hem och kan gräva fram Doris ur portskjulet (hoppas dock på att det går att köra över snön). Hoppas även på att hon startar, hon var sjukt grinig precis när jag ställde in henne i portskjulet. Men jag hoppas på att hon är pigg och glad nu i det fina vädret =)



Här skulle det vart en bild på Doris, men det får komma i eftermiddag istället.

0 kommentarer: